Oct 15, 2008

happy birthday nas..


MySpace Comments

ePy BdAy To MoHd NasRi
14 OcT

epy bday nas..
smoga pjg umo n murh rezki yer..
xmo nkl2 dh sbb nas dh tua..
semoga nas jd mkin matang dalam menempuh hdup ini ye..

sile kekalkan kesengalan dan lawak2 anda yg sering menghiburkan hatiku itu ye..
tanx 4 being such a gewd fwen 4 me,nas..

congratz jgk 4 d new blog..
sape nk tgk blog nas,ley click kt link bwh ni yer..

http://mohdnasri.blogspot.com/

nas,,reen promote nih..
hehe..

neway,,
ni bday kek tok nas eyh..
sori,hangus cikit..
haha..


MySpace Comments


♥..Adakalanya kita perlu MENANGIS agar kita tahu hidup ini bukan sekadar KETAWA..Dan adakalanya kita perlu KETAWA agar kita tahu mahalnya nilai AIRMATA..♥

4 oRg SyG Sy:

Mohd Nasri said...

hehe..
mcm sodap je kek tu..
cpt r pos kt umah nas..
xsabau tggu ni..haha

PiNkY_FuNkY said...

haha...
reen dh pos dh..
posmen tuh xcident kot...
abes la kek nas..
aiyoo,,reen xtau..

t la reen wat yg bru eyh..
bkn ssh pon..
cmpur tepong ngn water kaler biru je..
haha..=P

Mohd Azmi Muhajer said...

trima kasih utk komen awk...dia mmg bruntung waktu tu, dlm waktu yg sama ada 2 org yg btol2 syg dia... cuma aku jrg layan dia... aku pon xbrape pandai sbnarnya layan prmpn...hehehe...

xpe, nasihat awk xguris pon hati aku...yg mngguris hati aku cuma permainan yg budak prmpn ni dah buat utk aku...

dlm hati sdia nak trima dia lg kot2 kalau dia patah balik...tp bila dah anggap aku bukan kwn lagi, mmg buang jauh2 trus hasrat tu...

*sorry nasri, aku bls komen reen...hehe*

PiNkY_FuNkY said...

ajemi..
xpela..
mcm sy ckp..
org dh buang kte kn..
xyah tngu n mengharap o sdeyh2 lg..
lantak pi r kt die..
sy pnh rse..
psl tuh la,sy phm sgt2 pasaan awk..

cmni,,
pasni xyah dh ingt psl pmpn tuh..
juz concentrate to ur stad..
n be de besh among de besh ok..
smoga bejaye..
ingt mak awk..
klo ade mslh,,cte la kt die..
die teman terbaek awk mse ni..

skali plmpn tuh ley wat awk,,
x mustahil,,die ley wat de same thing kt laki bru tuh..
so,,awk x rugi ppe pon ajemi..
stakat pmpn cmtuh,bepuloh ley cri..
tp nk cri yg setia mmg ssh..
so gud luck..
n jgn mudah pecye kt org..

tuh je nasihat sy..hehe..=)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com