Jul 7, 2009

♥ TaGGeD By NaD ♥

Salam cumee..

mahu jwb tag dari nad b4 tenet USM mengong lagik..

1. Bekas kekasih saya adalah :
- seorang manusia..haha..

2. Saya sedang mendengar :
- Bunyi kipas..

3. Mungkin saya patut :
- Mandi sekarang..haha..rini xde cls langsung..mls r nk mndi awl2..heeee~

4. Saya suka :
- sy cukee klo dpt lik jb hari niiiiiiii..sy sdg hom6..huuu~

5. Sahabat-sahabat baik saya :
- mereka yg slalu ade dgn sy..
- mereka yg mendengar pe shj yg sy ceritakan..
- mereka yg rajin menasihati sy..hehe

6. Saya tak faham :
- knp org sanggup habis duwet utk mengundi peserta pilihan mereka dalam program2 realiti yg sedang byk di tb skng ni..sy juga pelik kenapa sy juga sanggup berbuat seperti sedemikian..haha..

7. Saya kehilangan :
- org yg sy syg tatkala sy benar2 membutuhkan dirinya..kerna dirinya sy hidup di muka bumi Allah ini..

8. Ramai yang berkata :
- sy suke gelak..haha..tp rmi yg xtawu yg sy kdg2 menyembunyikan kesedihan di sebalik kegembiraan..

9. Cinta itu adalah :
- suci..murni n seputih salju..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
- tidur agknyee..utk audeehuha yg shif pameran sok pg n ptg myb masih tido kerna rini kami xde class~~

12. Saya akan cuba :
- wat terbaek utk sem ini dan akan dtg..inshaAllah..doakan sy yep..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- Endless~

14. Telefon bimbit saya :
-adelah kotak rahsia sy..haha

15. Bila saya terjaga dari tidur :
- akan tutop alarm n tgok jam dah kul bape..hehe

16. Saya paling meluat apabila :
- ada org yg rase cam bagus padahal xde la bagus mane pon..wee^^

17. Pesta/Parti adalah :
- sile semak kamus ye..

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- semua haiwan mempunyai kecumilan yg tersendiri..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- 15 tahun..kerna sy masih punya arwah papa n nenek yg sgt memanjakan sy..

20. Hari ini :
- dimulakan dgn menjawab tag ini..

21. Malam ini saya akan :
- tgok muvee lagik..haha

22. Esok pula saya akan :
- esok sy kena wat pameran di maktab perguruan di pengakalan chepa..

23. Saya betul-betul inginkan :
- family sy sihat.selamat.bahagia.dilindungi Allah selalu.

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- ak berkata, "sat lagik la ak mandi"..

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- adelah tmpt kesukaan sy~

26. Makanan Barat atau Jepun :
- makanan barat byk yg sy cukee..makanan jepun sy sgt cukee makan sushi..hehe

27. Bilik yang terang atau gelap :
- duwe2 pon ske~

28. Makanan segera adalah :
- x elok utk kesihatan tp sy sgt cukee..haha

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- smlm mlm b4 tito.."ju,klo takot bukakla lampu..kte x kesah pon"..ju takot nk tito pas tgok jgn tegur bersama ak smlm..kul 3 a.m bru muvee abes..haha

30. Siapa yang anda mahu tag?
- si dia
lots of lurve,


♥..Adakalanya kita perlu MENANGIS agar kita tahu hidup ini bukan sekadar KETAWA..Dan adakalanya kita perlu KETAWA agar kita tahu mahalnya nilai AIRMATA..♥

4 oRg SyG Sy:

Anonymous said...

aah, reen salu gelak2. tetibe baca blog dia cite macam2. senyum salu eh reen. suka tgk reen senyum sokmo ^_^

Hizami Li said...

hehe.

=}

^^ PinKy_FuNKy ~~ said...

nad syg:hehe..tula kn..kdg2 sgala kesusahan hati terpkse disembunyikan..

zami:sile la jwb tag ni klo rjin..hehe

Mohd Nasri said...

ape ni butuh2 ni..
hehe

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com