Sep 8, 2009

♥ RoNggEnG B4 RaYe ♥

Salam cumee..

lame x hapdet blog ni..

xde modal nak crite pon..

bulan2 pocee ni byk hobi2 terpakse dikurangkan..hahaha..

semalam seharian ak,izza,zu n ecah merayap..

ezah x itot merayap di siang hari..

erm,smlm dari kul 12pm ktorg kua meronggeng..

mule2 p mpkb..zu cari jubah tok nenek diye..ecah lak semangat cari tdung "eksklusif" diye tuh..

izza pon cam bese la..pemborong tudung tegar..

ak je jalan2 kat bwh pas borink round2 kat atas..

dapat la beli brooch yg cute2 utk mama..

pas p mpkb,ktorg pi pasar ct khadijah lak..

skali lagi, ak cume duduk di kerusi bersama zu tngu mereka2 beli tudung..

erm..niat nak cari batu untuk letak kat lengan baju,tapi dah x larat nak round..penat semacam..

erm,pas solat zohor, ktorg round2 kat kb mall pulak..

eeh semangat la pulak ak ble smpi kb mall..haha..

kat kb mall, dapat la ak beli tudung utk raye t..hehe..

tudung utk mama x jumpe lak..

malam tuh kami kua lagik..kali ni ezah itot serta..

kami p buke pocee kat sate malaysia yg sedap..

jom la usha pic2 di sate msia tadik..

:: tgokla dorg..lapa sgt la tuh..::

:: menu ak: nasi putih + sup daging + telur dadar + sate ::

byk kan kami mamam..

pewot kenyang, hati pon hepy..haha..

pe lagik, ecah nak cari barang utk adek diye la di wakaf che yeh..

so, merayap la pula kami disitu..

hmmm..ni yg sedey nak crite nii..

:: dok terpkir2 hal itu di samping penat yg amat ::

act ak ade berkenan ngn satu beg niii..chantek sgtttttttttttt..tp harge diye mahal..rm70..

tuh pon dpt less rm60 jek..nak rm50..tapi penjual yg kedekot tuh x kasi gak..

gerammmnyeee...sdeynyeeeee...nak jugak!!!huk2..

maybe xde rezki kot untuk ak yg boros ni..yela,ak pon baru je ritu beli beg..elok pon lagik..

wuuu..

pas puas meronggeng, waktu sewa keta pon dah nak abes, ktorg pon lik la ke USM yg dichentai..haha..

sekian..~
lots of lurve,


♥..Adakalanya kita perlu MENANGIS agar kita tahu hidup ini bukan sekadar KETAWA..Dan adakalanya kita perlu KETAWA agar kita tahu mahalnya nilai AIRMATA..♥

6 oRg SyG Sy:

Mohd Nasri Md. Nasir said...

xpela nnti msti ada beg yg lg lawo dr beg yg cyg tgk..hehe
uuu semak semak..

^^ PinKy_FuNKy ~~ said...

uuuuuuuuu...tp yg ni mmg cun habes..

HIZAMI said...

huhu. xdpt beli? try gi lg skali. k0t2 da kurang ke. huhu~

^^ PinKy_FuNKy ~~ said...

huk2..dh la beg tuh ade 1 tuh je yg tgl..hukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

NURA said...

salam sobat
wah makanannya bikin ngiler dan pingin nich,,,

ada AWARD sederhana untuk mba,,mohon diterima ya,diblog NURANURANIKU,sahabat di ALJUBAIL.S.A,trims.

^^ PinKy_FuNKy ~~ said...

nura:tq 4 d award!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com